trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
ESC = ESP u Opelu tuším
tohle se mi zatím tedy nestalo
tohle se mi zatím tedy nestalo
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
taky mi to dnes vyskocilo bude to asi tim mrazem startoval jsem 5 vteřin než to chytlo a vyskocim mi taky servis
asi slaba baterka tak to vola servis
asi slaba baterka tak to vola servis
Re: trhnutie pri akceleracii
Slaba baterka po osmi mesicich provozu? Desim se toho, co to pak bude delat za pet let....CHlebaCZ píše:....asi slaba baterka tak to vola servis
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: trhnutie pri akceleracii
Baterka je v zadni casti, pokud mam spravne info. Mozna nejaky problem s nabijenim pres dlouhy kabel pres cely vuz. Novinka, ktera se musi odladit v provozu. Mozna nestaci alternator. Jinak servis ESC vypise pri jakekoliv zavade, napriklad pri poklesu napeti.
Re: trhnutie pri akceleracii
včera přijel domů kluk - 5-kový bavorák. Vypnul motor po 200km jízdy a systém mu zahlásil že baterka má kriticky nízké napětí. Baterka je rovněž někde vzadu takže se k ní nelze dostat. Bůhví jak vypadají kontakty na ní. Předpokládám, že je vzadu někde u nápravy, tudíž neustále v mrazu.
Nejsem odborník přes konstrukci aut, ale tohle mohl vymyslet jenom vůl.
To, že u tohoto špičkového vozu pak nebylo možno otevřít kapotu je ještě další dobrý poznatek - konstrukce kterou zvolil německý soudruh velmi připomíná ony plastové lžíčky.
Mne odešli na dvou Insigniích baterky po ca 18 měsících. auto jezdí u mne v podstatě každý den, trasy minimálne 50km, měsíčně ca 7000km takže to není vybitím. Pokaždé v podstatě auto dojelo někam v pohodě a po hodině již nešlo nastartovat. Startér zasténal tak 5 vteřin a pak pouze cvakání.
Obě baterky vyměněny v záruce.
Doporučuji vřele mít slušné startovací kabely - ochotných lidí kolem bylo pokaždé dost ale se startovacími kabelu typu Lidl prostě nenastartujete. Nesmysl v podobě 600A psaný na obale kabelů znamená, pouze že kabel tento proud krátkodobě přežije, ale jeho dimenze vůbec tento proud nedokáže dodat.
Nejsem odborník přes konstrukci aut, ale tohle mohl vymyslet jenom vůl.
To, že u tohoto špičkového vozu pak nebylo možno otevřít kapotu je ještě další dobrý poznatek - konstrukce kterou zvolil německý soudruh velmi připomíná ony plastové lžíčky.
Mne odešli na dvou Insigniích baterky po ca 18 měsících. auto jezdí u mne v podstatě každý den, trasy minimálne 50km, měsíčně ca 7000km takže to není vybitím. Pokaždé v podstatě auto dojelo někam v pohodě a po hodině již nešlo nastartovat. Startér zasténal tak 5 vteřin a pak pouze cvakání.
Obě baterky vyměněny v záruce.
Doporučuji vřele mít slušné startovací kabely - ochotných lidí kolem bylo pokaždé dost ale se startovacími kabelu typu Lidl prostě nenastartujete. Nesmysl v podobě 600A psaný na obale kabelů znamená, pouze že kabel tento proud krátkodobě přežije, ale jeho dimenze vůbec tento proud nedokáže dodat.
Re: trhnutie pri akceleracii
asi si radši vypnu rozsvěcení světel při odemčení jak to tu čtu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Síce to sem nepatrí, ale nedá mi: ty asi dlhodobo žiješ mimo Slovensko. Presne ako hovoríš, "takto bolo pár rokov dozadu" konkrétne asi 30.mia píše:na odstraňovaní konštrukčných a iných nedostatkov sa nemalou mierou podieľajú aj inžinieri priamo vo výrobe, v Maďarsku maďarskí.Brembo SV píše:A keby to robili Slováci alebo Rumuni,tak by to bola TOP kvalita? Tam sa motory len skladaju-pravdepodobne i Slováci,daj poklonu konštruktérom a nie mechanikom,ktorý s tým nič nemaju.mia píše:no, dať maďarom vyrábať motor, ináč to ani dopadnúť nemohlo
chcieť tak po nich čabajky, to by bolo iné kafé..
A čo sa týka Slovákov, tí majú strojárstvo radovo na výššej úrovni ako maďari vrátane úrovne vysokých škôl, môj názor, aspoň to takto bolo pár rokov dozadu. A rumuni? Zaplať pánboh, že sa to tam nevyrába.
Pusti si - až teda budeš niekedy na Slovensku - rádio. Prevažná väčšina vysokoškolákov z tzv. "nových" univerzít sa nevie vôbec zamestnať - pretože nevedia vôbec nič. Najstaršia VŠ na Slovensku možno už budúci rok skončí, pretože študenti o strojarinu nemajú absolútne záujem.
Nepodceňujme, na druhej strane v klobásach a paprikách sme sa už zahraničnej konkurencii vyrovnali
Re: trhnutie pri akceleracii
Fuu u nás bolo - 21, auto deň stálo bez naštartovania či pohnutia a naskočilo na prvý šup bez problémov. Trhanie momentálne nepociťujem vôbec
Re: trhnutie pri akceleracii
U nás -20° a startovala v pohodě.
Astra K ST, 1.4 turbo 92kw, Innovation
Re: trhnutie pri akceleracii
JJ, barerka je v kufru u zadních sedaček, protože by měla být větší, a do motoru by se nevešla...kvuli SS, tedy Start stropu, ne "Schutzstaffel" i když výsledek je stejný
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation