trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Staci jim rok psat maily a daji ti novy polomotor
No tim OMV 100 urcite nic nezkazis, zkus tak 3 nadrze at se to cisti
No tim OMV 100 urcite nic nezkazis, zkus tak 3 nadrze at se to cisti
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Proč nejmenovaného pána v nejmenovaném servisu. Naopak, jmenoval bych oba! Ať si přečte, co si o něm myslíš! A ještě, můžeš varovat ostatní, aby do tohoto servisu nejezdili. To má výchovný účinek. Nééé?Bedar píše:Tahle odpověď mi sedí na jednoho nejmenovaného pána z jednoho nejmenovaného servisu na kraji Opavy?CHlebaCZ píše:dnes jsem byl v servisu a byl tak i chlap z Oplu od příštího tydne nepůjde výměna oleje přes záruku a budete si ho muset zaplatit dexos1 gen. 2
dívali se mi na baterku mam sledovací zařízení od Uniqy ,odběr po vypnutí je v pořádku ,ale pokud je auto pod přístřeškem signal je slaby a zařízení žere o dost vic
ptal jsem na hlasitost park. asistenta bohužel nejde zeslabit ani pomocí diagnostiky
a poslední věc říkal jsem mu o tomhle fóru ,že se tady dost řeší , on na mě otočil monitor a ejhle měl tam tohle forum ,říkal že se tu řeší každa blbost a když jsme tak chytří at to zkusime opravit sami
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: trhnutie pri akceleracii
Souhlasim...Cinda píše:Proč nejmenovaného pána v nejmenovaném servisu. Naopak, jmenoval bych oba! Ať si přečte, co si o něm myslíš! A ještě, můžeš varovat ostatní, aby do tohoto servisu nejezdili. To má výchovný účinek. Nééé?Bedar píše:Tahle odpověď mi sedí na jednoho nejmenovaného pána z jednoho nejmenovaného servisu na kraji Opavy?CHlebaCZ píše:dnes jsem byl v servisu a byl tak i chlap z Oplu od příštího tydne nepůjde výměna oleje přes záruku a budete si ho muset zaplatit dexos1 gen. 2
dívali se mi na baterku mam sledovací zařízení od Uniqy ,odběr po vypnutí je v pořádku ,ale pokud je auto pod přístřeškem signal je slaby a zařízení žere o dost vic
ptal jsem na hlasitost park. asistenta bohužel nejde zeslabit ani pomocí diagnostiky
a poslední věc říkal jsem mu o tomhle fóru ,že se tady dost řeší , on na mě otočil monitor a ejhle měl tam tohle forum ,říkal že se tu řeší každa blbost a když jsme tak chytří at to zkusime opravit sami
Re: trhnutie pri akceleracii
Může mi prosím někdo vysvětlit jakou spojitost má olej s trháním motoru zanesením motoru karbonem a poškozením vstřiků jak rovněž poškozením pístních kroužků. Stále se zde na fóru píše o tom jak nový olej má poct nicméně nechápu tu spojitost...
Pokud chápu správně GM vyvinulo nový olej Dexos 1 specifikace 2 z důvodu zmenšení spotřeby a zároveň z důvodu lepšího chlazení turba. Dopad na eliminaci LSPI je takřka minimální.
Děkuji za vysvětlení....
Pokud chápu správně GM vyvinulo nový olej Dexos 1 specifikace 2 z důvodu zmenšení spotřeby a zároveň z důvodu lepšího chlazení turba. Dopad na eliminaci LSPI je takřka minimální.
Děkuji za vysvětlení....
Re: trhnutie pri akceleracii
Pánové rozumím Vám, ale na druhou stranu to, že jeden pracovník servisu má tento přístup neznamená, že celý servis stojí za .... Bohužel takoví lidé se najdou všude.KONY píše:Souhlasim...Cinda píše:Proč nejmenovaného pána v nejmenovaném servisu. Naopak, jmenoval bych oba! Ať si přečte, co si o něm myslíš! A ještě, můžeš varovat ostatní, aby do tohoto servisu nejezdili. To má výchovný účinek. Nééé?Bedar píše:
Tahle odpověď mi sedí na jednoho nejmenovaného pána z jednoho nejmenovaného servisu na kraji Opavy?
Astra ST, 1.4 turbo 92kw, Innovation, r.v.2016
Re: trhnutie pri akceleracii
Takze by to temto lidem melo prochazet? Pokud takovi lide vrhaji spatne svetlo na jinak dobry servis, mel by s tim majitel neco udelat...
trhnutie pri akceleracii
Tak, tak! Na hodnocení servisu je cele vlákno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: trhnutie pri akceleracii
https://www.oronite.com/products/lspi.aspgregor píše:Může mi prosím někdo vysvětlit jakou spojitost má olej s trháním motoru zanesením motoru karbonem a poškozením vstřiků jak rovněž poškozením pístních kroužků. Stále se zde na fóru píše o tom jak nový olej má poct nicméně nechápu tu spojitost...
Pokud chápu správně GM vyvinulo nový olej Dexos 1 specifikace 2 z důvodu zmenšení spotřeby a zároveň z důvodu lepšího chlazení turba. Dopad na eliminaci LSPI je takřka minimální.
Děkuji za vysvětlení....
Re: trhnutie pri akceleracii
OK super díky za informaci.
Pokud to tedy chápu správně olej může být jednou ze příčin LSPI nicméně nemusí být tou hlavní, opravte mě, pokud se mýlím.
Jestli to chápu správně jsou čtyři důvody LSPI :
1) benzín a jeho kvalita
2) olej
3) motorová vstřiků
4) design motoru
Motor je konstruován jako vysokotlaký, nízko otáčkový aby dosahoval vysokých výkonů při malých otáčkách. Z toho plyne i jeho lepší účinnost (míň se zahřívá, menší množství paliva atd...) = menší emise. Z toho plyne i jednoduché splnění Euro6 atd... To je i ten důvod proč palubní počítač nutí k tak stupidnímu řazení. Avšak v momentě prudkého požadavku na výkon je přivedeno palivo do válce, ale bohužel turbo ještě nestíhá plnit (tlakovat) tudíž vznikne bohatá směs, elektronika na to reaguje ubráním paliva, ve vozidle to pocítíme ztrátou výkonu do momentu, než natlakuje turbo. Proč dochází ke karbonizaci, netuším, bio složky v palivu ve spojení s vyšším tlakem a teplotou, že by ?
Hm a teď co dál pokud motor netočím, dojde časem k jeho poškození vlivem LSPI, pokud ho točím, zanáším motor karbonem (tady spekuluji) degraduji rychleji olej, neboť ten není konstrukčně uzpůsoben na vysoké teploty - protože konstrukce motoru je uzpůsobená na nižší otáčky.
To je teorie budu rád za připomínky.
Co ale teď s tím auto je v baráku a je jedno jaký mám rok výroby z fyzikální podstaty nás to potká všechny jednou, proto bych se vrátil k prvním bodům :
1) bohužel na tom to stojí auto je certifikované na 95 ta, však pro tuto kontrakci není vhodná
2) výměna oleje ano ale asi bych to nedivočil, pokud bych šel v tomto období tlačil bych o nalití nového, já však výměnu mám až za půl roku – počkám stejně motor nezachráním viz výše.
3) ta to může celé vyřešit spolu s bodem 1. bohužel může vést i k snížení výkonu. Určitě se změnou mapy výrobce musí recertifikovat motor
4) nelze aplikovat v tomto případě
Trochu dlouhé ale budu rád za vaše názory. Problém nechci vyřešit a ani ho nevyřeším, chci jenom problematiku pochopit, abych následně mohl alespoň zmírnit dopad poškození.
Pokud to tedy chápu správně olej může být jednou ze příčin LSPI nicméně nemusí být tou hlavní, opravte mě, pokud se mýlím.
Jestli to chápu správně jsou čtyři důvody LSPI :
1) benzín a jeho kvalita
2) olej
3) motorová vstřiků
4) design motoru
Motor je konstruován jako vysokotlaký, nízko otáčkový aby dosahoval vysokých výkonů při malých otáčkách. Z toho plyne i jeho lepší účinnost (míň se zahřívá, menší množství paliva atd...) = menší emise. Z toho plyne i jednoduché splnění Euro6 atd... To je i ten důvod proč palubní počítač nutí k tak stupidnímu řazení. Avšak v momentě prudkého požadavku na výkon je přivedeno palivo do válce, ale bohužel turbo ještě nestíhá plnit (tlakovat) tudíž vznikne bohatá směs, elektronika na to reaguje ubráním paliva, ve vozidle to pocítíme ztrátou výkonu do momentu, než natlakuje turbo. Proč dochází ke karbonizaci, netuším, bio složky v palivu ve spojení s vyšším tlakem a teplotou, že by ?
Hm a teď co dál pokud motor netočím, dojde časem k jeho poškození vlivem LSPI, pokud ho točím, zanáším motor karbonem (tady spekuluji) degraduji rychleji olej, neboť ten není konstrukčně uzpůsoben na vysoké teploty - protože konstrukce motoru je uzpůsobená na nižší otáčky.
To je teorie budu rád za připomínky.
Co ale teď s tím auto je v baráku a je jedno jaký mám rok výroby z fyzikální podstaty nás to potká všechny jednou, proto bych se vrátil k prvním bodům :
1) bohužel na tom to stojí auto je certifikované na 95 ta, však pro tuto kontrakci není vhodná
2) výměna oleje ano ale asi bych to nedivočil, pokud bych šel v tomto období tlačil bych o nalití nového, já však výměnu mám až za půl roku – počkám stejně motor nezachráním viz výše.
3) ta to může celé vyřešit spolu s bodem 1. bohužel může vést i k snížení výkonu. Určitě se změnou mapy výrobce musí recertifikovat motor
4) nelze aplikovat v tomto případě
Trochu dlouhé ale budu rád za vaše názory. Problém nechci vyřešit a ani ho nevyřeším, chci jenom problematiku pochopit, abych následně mohl alespoň zmírnit dopad poškození.
Re: trhnutie pri akceleracii
Myslím, že nemáš pravdu.
Motory s novým olejem z výroby se zatím zdají být OK. Motory, kde byl dexos 2 dělaly problémy od prvních km.
Karbon se usazuje jak z nekvalitního paliva, tak z nevhodného oleje. Proto to olej může značně řešit.
Pokud se motor točí tak se karbon naopak nausazuje, ale vypaluje.
Já bych s olejem nečekal a chtěl ho v rámci reklamace. Auto je po výměně uplně jiné, jede lépe s nižší spotřebou.
Je vhodné pak tankovat buď lepší benzín nebo lít aditiva, což mi nepřijde jako nic zvláštního. V podstatě za to, že sou v benzínech sračky Opel nemůže..
Motory s novým olejem z výroby se zatím zdají být OK. Motory, kde byl dexos 2 dělaly problémy od prvních km.
Karbon se usazuje jak z nekvalitního paliva, tak z nevhodného oleje. Proto to olej může značně řešit.
Pokud se motor točí tak se karbon naopak nausazuje, ale vypaluje.
Já bych s olejem nečekal a chtěl ho v rámci reklamace. Auto je po výměně uplně jiné, jede lépe s nižší spotřebou.
Je vhodné pak tankovat buď lepší benzín nebo lít aditiva, což mi nepřijde jako nic zvláštního. V podstatě za to, že sou v benzínech sračky Opel nemůže..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW