R20 OPC
Moderátor: Moderátoři
R20 OPC
Zdravim
Su uz R20 Al disky velke na nase cesty? Ako na insigniu by to vyzeralo cool, len sa bojim o podvozok, ci to vydrzi. Ma s tym uz niekto skusenosti? dik za reakcie
Su uz R20 Al disky velke na nase cesty? Ako na insigniu by to vyzeralo cool, len sa bojim o podvozok, ci to vydrzi. Ma s tym uz niekto skusenosti? dik za reakcie
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
- Reklama
Re: R20 OPC
Já mám na faceliftu tyhle 20ky (viz foto) a to mám diesel "jen" se 131HP a musím říct, že tam sednou hezky. V zatáčkách to drží neuvěřitelně.
Původně jsem jel pro ty plnější 19ky, ale váha kol mě přesvědčila si připlatit a jít do 20.
Ty 20" jsou o dost lehčí, což poznáš minimálně na opotřebení brzd.
Jezdím většinou dálnice a dobré cesty a jede to vlastně stejně jak v zatáčkách tak na rovince.
čekal jsem to o dost horší. Nevím jestli má facelift lepší podvozek, ale možná je to i nájezdem co mám 62t.
Beru to tak, že si auto odpočine v zimně na 17kách, co jsem k tomu dostal a je to jako v průměru pořád jezdit na 18,5kách. Vím asi nesrovnatelné, ale pro klid duše to zabírá.
Už jen vzhledově jsou ty 17 strašně málo viz obrázky.
Původně jsem jel pro ty plnější 19ky, ale váha kol mě přesvědčila si připlatit a jít do 20.
Ty 20" jsou o dost lehčí, což poznáš minimálně na opotřebení brzd.
Jezdím většinou dálnice a dobré cesty a jede to vlastně stejně jak v zatáčkách tak na rovince.
čekal jsem to o dost horší. Nevím jestli má facelift lepší podvozek, ale možná je to i nájezdem co mám 62t.
Beru to tak, že si auto odpočine v zimně na 17kách, co jsem k tomu dostal a je to jako v průměru pořád jezdit na 18,5kách. Vím asi nesrovnatelné, ale pro klid duše to zabírá.
Už jen vzhledově jsou ty 17 strašně málo viz obrázky.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: R20 OPC
Len dve poznámky si dovolím do tejto diskuzie:
1/ ano, facelift má nejakú zmenu na prednej náprave. Už si nepamätám presne čo to bolo, ale niečo kvôli hluku a lepšej stabilite
2/ kolega cimbik má v popise Insigniu vo verzii "cosmo-sport". Ja viem že to napísané takto lepšie vyzerá, ale sorry, taká verzia neexistuje. Je buď cosmo alebo sport. Tieto dve verzie sa zásadne líšia hlavne podvozkom. Takže by bolo dobre aby si to cimbik ujasnil čo to za hybrida vlastní
Podľa toho tam aj tie 20" môžu fungovať lepšie alebo naopak s problémami
1/ ano, facelift má nejakú zmenu na prednej náprave. Už si nepamätám presne čo to bolo, ale niečo kvôli hluku a lepšej stabilite
2/ kolega cimbik má v popise Insigniu vo verzii "cosmo-sport". Ja viem že to napísané takto lepšie vyzerá, ale sorry, taká verzia neexistuje. Je buď cosmo alebo sport. Tieto dve verzie sa zásadne líšia hlavne podvozkom. Takže by bolo dobre aby si to cimbik ujasnil čo to za hybrida vlastní
Podľa toho tam aj tie 20" môžu fungovať lepšie alebo naopak s problémami
Re: R20 OPC
20 su dobré len na skutočne dobré cesty. Do Polska a Madarska s nimi nechod,vrátiš sa s ohnutými. Su tam mimoriadne biedne cesty.
Re: R20 OPC
Teď to čtu. Prej je podvozek u facelift verze komfotnější a je fakt, že na těch 17kách je to mooc měkejš.Sunman píše:Len dve poznámky si dovolím do tejto diskuzie:
1/ ano, facelift má nejakú zmenu na prednej náprave. Už si nepamätám presne čo to bolo, ale niečo kvôli hluku a lepšej stabilite
Já mám active s nějakou výbavou navíc, tedy mě to minimálně pocitově pomohlo.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: R20 OPC
Ale aj tak je v prvom rade dôležité aby si kolega ujasnil či má cosmo alebo sport. Tam je zásadný rozdiel.
Re: R20 OPC
Myslím, že stačí upozorniť raz a nie to opakovať. Nie každý člen má v poradí niekoľkú firemnú insigniu.
V podpise má uvedené, že má 4x4, teda automaticky má Flexride. V tom prípade bude asi jedno, či má verziu Sport alebo Cosmo.
V podpise má uvedené, že má 4x4, teda automaticky má Flexride. V tom prípade bude asi jedno, či má verziu Sport alebo Cosmo.
Opel Insignia B Sports Tourer Business Inovation 2.0 CDTi 2019 (154 kW) Automat 4x4
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Meriva B Cosmo 1.6 CDTi 2014 (100 kW)
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Meriva B Cosmo 1.6 CDTi 2014 (100 kW)
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
Re: R20 OPC
klm, mýliš sa, tiež som si to niekedy myslel. ale flexride a sport sú dve rôzne veci. Ver mi. Tie 4 firemné Insignie ťa mnohému naučia.
ale už ťa tým nebudem iritovať.
ale už ťa tým nebudem iritovať.
Re: R20 OPC
Zdravim vas. Dlhsie som tu nebol. Ospraveldnujem sa, sam neviem, co mam, asi sport, kedze mam predok znizeny o 10 mm dalej mam kozene vyhrievane sportove sedacky s odvetravanim na vodicovej. Automat, 4x4, siber, AFL xenony, DVD NAVI 800 atd. Neviem, ci so to radi do sport, alebo su to priplatkove veci. Nakoniec som sa rozhodol pre original 20 palcove OPC disky. vid foto:
Naposledy upravil(a) cimbik dne 05 črc 2017, 21:14, celkem upraveno 3 x.
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
Re: R20 OPC
Uz len namontovat predny spojler na OPC naraznik, ktory mam objednany, zadny difuzor irmscher, ktory sa mi uz dava to ciernej folie a neskor pozvarat z nerezu vyfuk so sportovymi tlmicmi. A mozno neskor dam bocne listy irmscher a zmenim podsvietenie v interiery (osvetlenie+palubovka) a pridam LED listy na dvere
Naposledy upravil(a) cimbik dne 05 črc 2017, 21:07, celkem upraveno 1 x.
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /