Astra x Tipo
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Astra x Tipo
A neni 1.4T v Tipu 1.4T z Astry J? Nebo nesmysl
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 bře 2016, 09:12
Re: Astra x Tipo
Děkuju za přání věř mi že jsem výběru nového auta věnoval opravdu dost času a přečetl a zjišťoval opravdu hodně.Sunman píše:michalcrash píše:Pro mě byl jeden z hlavních důvodů to, že se jedná o vyzkoušený motor, který je ve fiatech montován už x let...quote]
Mňa len pobavilo, že s H-čkom dlhé roky spokojnosť, potom prečítaš 300 strán o nepodarenom motore a namiesto toho aby si hľadal spoľahlivý motor 1.4 bez turba u Astry, kde píšeš že sa ti inak páčila ale "šáhneš" po značke úplne mimo.
Ale v pohode, verím že ti pár tisíc km vydrží a prajem ti to z celého srdca.
Jedním z aspektů byla i cenovka a můžu ti říct že v tomhle Fiat Opla dost trumfnul,
Jinak tak úplně mimo jsem zase nesáhnul, protože v háčku jsem měl motor z Fiatu značený JTD, pouze Opelem preznačený na CDTI
Nevnucuju nikomu že si má taky koupit Fiat Tipo, je i spousta jiných aut napříč výrobci, pro mě těch 300 stran bylo pouze jedním z aspektů pro rozhodování, nikoliv tím hlavním....
Re: Astra x Tipo
Sunman: tak ono akykolvek moderny turbobenzin sa neda s atmosferou porovnat. Pre taku beznu jazdu bude rozumne vyladene turbo prijemnejsie kvoli krutaku a vykonu.
Ja keby ze si mam vybrat 1.4T-Jet v tipe vs 1.4 atmo v astre kedze astra tie 1.4T nema doladene, tak tiez volim radsej fiat. 1.4T-Jet je fajn zvezenie a co som tak vseobene pocul, ludia ich vcelku chvalia. Ja tiez zvazujem Astru, ale cakam ako sa to rozluskne s tymi motormi. A najma cakam lebo este mozem cakat. Tie informacie z UK, DE, PL a aj tohto fora ohladom 1.4T nie su moc pozitivne pre Opel.
Minule som pozeral na YT video recenziu majitela po 20kkm na astru HB. Ten clovek to mal takmel vo full vybave, ale nanestastie jedna z prvych vyrobenych. Dopadlo to tak ze to cez pravnika nejak riesil a dostal uplne nove auto MY2017 alebo mozno uz MY2018 ale v automate. ( 1.4T 150 ps ).
Ja keby ze si mam vybrat 1.4T-Jet v tipe vs 1.4 atmo v astre kedze astra tie 1.4T nema doladene, tak tiez volim radsej fiat. 1.4T-Jet je fajn zvezenie a co som tak vseobene pocul, ludia ich vcelku chvalia. Ja tiez zvazujem Astru, ale cakam ako sa to rozluskne s tymi motormi. A najma cakam lebo este mozem cakat. Tie informacie z UK, DE, PL a aj tohto fora ohladom 1.4T nie su moc pozitivne pre Opel.
Minule som pozeral na YT video recenziu majitela po 20kkm na astru HB. Ten clovek to mal takmel vo full vybave, ale nanestastie jedna z prvych vyrobenych. Dopadlo to tak ze to cez pravnika nejak riesil a dostal uplne nove auto MY2017 alebo mozno uz MY2018 ale v automate. ( 1.4T 150 ps ).
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 01 bře 2017, 20:15
- Bydliště: Brno
Re: Astra x Tipo
Oba benziny v Tipů jedou na svůj výkon pěkně, ale zase oproti konkurenci mají nejvyšší spotřebu...
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kw MY17,5 Bílá Summit, Komfortní sada 2 + Mlhovky
Re: Astra x Tipo
lukas-svk vezmi tiež do úvahy, že opláci sú taká samonasieracia skupina ľudí.
Preto tu vzniklo vlákno s 300 stranami, ale porovnaj množstvo diskutujúcich s celkovým predajom týchto áut.
Napríklad kolega, ktorému som asistoval pri kúpe - preventívne sa ho vždy pýtam ako je spokojný s autíčkom a tvrdí že je to super (krátka 1.4T 150k, matrixy) len ho štve malá nádrž oproti 70L v Insignii.
Prečítaj si tiež iné vlákna tu na fóre ako niektorí počujú hrmot a lomoz od vstrekov - teraz najnovšia móda čo je na Astre pokazené - tak je pravda že moje uši nie sú nič moc, ale chcel by som vedieť ako tí kolegovia vedia pri 13 vstrekoch ZA SEKUNDU na voľnobeh postrehnúť tento zvuk. Alebo šušťanie ložiska v prevodovke (opakujem šušťanie nie hluk) pri hluku pneumatík ktorý je v Oploch pomerne dosť vysoký. Klobúk dolu.
Myslím, že z majiteľa škodovky, VW ale aj iných áut proste relevantnú informáciu ťažko dostaneš. Proste veľa ľudí sa s problémami nepriznajú. Na fórach máš ale hromadu informácií o zakarbonovaných motoroch rôznych výrobcov. Môžeš si pozrieť na youtube ako doporučujú drtenými orechovými šupkami čistiť BMW motor. Proste nápadov na mraky. Omylom Oplu je, že keď boli známe tieto problémy u iných výrobcov (BMW vraj riešil asi 3 - 4 roky dozadu) narazili hlavou do toho istého múru namiesto aby sa poučili od iných.
skús do vyhľadávača zadať "direct fuel injection carbon build up" a uvidíš desiatky stránok od roku 2014.
Otázkou je či fiat má priamy vstrek paliva??? Má priamy vstrek Astra 1.6T, ktorá nemá problémy s trhaním?
Mal som "fiaťácky" motor JTD o ktorom sa tu písalo v súvislosti s Astrou H vo VeCe 1.9CDTI 150k. Motor ľahko išiel do otáčok, na rozdiel od VW nedochol ani pri 5000 ot/min, tichý, úsporný. Pokiaľ fungoval. Mechanicky žiaden problém, po 350 000km pri výmenách oleja po 30000km nežral medzi výmenami ani kvapku, zato problémy s rôznymi "pomocnými" zariadeniami od 100000km boli dosť katastrofou. Talian zrejme než aby našiel príčinu nainštaluje ďalšie dva systémy aby problém potlačili, tým je poruchovosť ešte vyššia.
Preto tu vzniklo vlákno s 300 stranami, ale porovnaj množstvo diskutujúcich s celkovým predajom týchto áut.
Napríklad kolega, ktorému som asistoval pri kúpe - preventívne sa ho vždy pýtam ako je spokojný s autíčkom a tvrdí že je to super (krátka 1.4T 150k, matrixy) len ho štve malá nádrž oproti 70L v Insignii.
Prečítaj si tiež iné vlákna tu na fóre ako niektorí počujú hrmot a lomoz od vstrekov - teraz najnovšia móda čo je na Astre pokazené - tak je pravda že moje uši nie sú nič moc, ale chcel by som vedieť ako tí kolegovia vedia pri 13 vstrekoch ZA SEKUNDU na voľnobeh postrehnúť tento zvuk. Alebo šušťanie ložiska v prevodovke (opakujem šušťanie nie hluk) pri hluku pneumatík ktorý je v Oploch pomerne dosť vysoký. Klobúk dolu.
Myslím, že z majiteľa škodovky, VW ale aj iných áut proste relevantnú informáciu ťažko dostaneš. Proste veľa ľudí sa s problémami nepriznajú. Na fórach máš ale hromadu informácií o zakarbonovaných motoroch rôznych výrobcov. Môžeš si pozrieť na youtube ako doporučujú drtenými orechovými šupkami čistiť BMW motor. Proste nápadov na mraky. Omylom Oplu je, že keď boli známe tieto problémy u iných výrobcov (BMW vraj riešil asi 3 - 4 roky dozadu) narazili hlavou do toho istého múru namiesto aby sa poučili od iných.
skús do vyhľadávača zadať "direct fuel injection carbon build up" a uvidíš desiatky stránok od roku 2014.
Otázkou je či fiat má priamy vstrek paliva??? Má priamy vstrek Astra 1.6T, ktorá nemá problémy s trhaním?
Mal som "fiaťácky" motor JTD o ktorom sa tu písalo v súvislosti s Astrou H vo VeCe 1.9CDTI 150k. Motor ľahko išiel do otáčok, na rozdiel od VW nedochol ani pri 5000 ot/min, tichý, úsporný. Pokiaľ fungoval. Mechanicky žiaden problém, po 350 000km pri výmenách oleja po 30000km nežral medzi výmenami ani kvapku, zato problémy s rôznymi "pomocnými" zariadeniami od 100000km boli dosť katastrofou. Talian zrejme než aby našiel príčinu nainštaluje ďalšie dva systémy aby problém potlačili, tým je poruchovosť ešte vyššia.
Re: Astra x Tipo
Ty vstriky slysi i hluchej ale jen v plnem vykonu a kdyz se ma zvuk o co odrazet, tzn. tunel a pod, a stazene okno. Proto si toho vsimne jen nekdo a jen nekdy a pak se divi. Mne se ten zvuk ve vysledku libi
1.6T je primovstrik, ale starsi a jina konstrukce nez 1.4T. Netusim v cem.
I tady sou lidi co by na svoji Astre nepriznali zadny problem, ale je pravda ze Skodofky a VW si majitele asi nebudou hanit i kdyby se to rozpadlo za jizdy
1.6T je primovstrik, ale starsi a jina konstrukce nez 1.4T. Netusim v cem.
I tady sou lidi co by na svoji Astre nepriznali zadny problem, ale je pravda ze Skodofky a VW si majitele asi nebudou hanit i kdyby se to rozpadlo za jizdy
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 bře 2016, 09:12
Re: Astra x Tipo
To Sunman - věř mi, že opláci nejsou samonasírací skupina lidí, byl jsem dlouholetým členem Astra-G fóra, teď Astra H fóra a vždy to bylo o skupině lidí, která si dokázala pokecat, pomoct, poradit, nikdy jsem neměl problém s koupí nebo prodejem od členů fóra, nikdo se tam nikomu nevysmíval, nenasíral se.... To že teď mám Fiat Tipo je moje volba, na Opel nemůžu říct křivé slovo , máme doma ještě Corsu a fandou Opelu budu už asi nadosmrti. Třeba koncern mi absolutně nesmí do baráku....
Trošku je mi smutno z toho, že Opel koupila PSA, protože to podle mého názoru pro Opel do budoucna nevesti nic dobrého, nejprve to bude globalizace v rámci PSA a následně čekám už jen zánik značky a rebranding toho co zbyde z Opelu na něco z PSA.... Tohle mě mrzí asi nejvíc, vždy pro mě Opel byla srdcovka, auto s emocemi, nemám auto jako věc ale bezmála jako člena rodiny...
Trošku je mi smutno z toho, že Opel koupila PSA, protože to podle mého názoru pro Opel do budoucna nevesti nic dobrého, nejprve to bude globalizace v rámci PSA a následně čekám už jen zánik značky a rebranding toho co zbyde z Opelu na něco z PSA.... Tohle mě mrzí asi nejvíc, vždy pro mě Opel byla srdcovka, auto s emocemi, nemám auto jako věc ale bezmála jako člena rodiny...
Re: Astra x Tipo
Docela by mě to video zajímalo, můžeš sem, prosím, hodit link?lukas-svk píše:.......Minule som pozeral na YT video recenziu majitela po 20kkm na astru HB. Ten clovek to mal takmel vo full vybave, ale nanestastie jedna z prvych vyrobenych. Dopadlo to tak ze to cez pravnika nejak riesil a dostal uplne nove auto MY2017 alebo mozno uz MY2018 ale v automate. ( 1.4T 150 ps ).
Z jiného soudku. Minulý týden mě celkem vyděsila jedna událost. Kamarád se chtěl svést s mojí Astrou. Já jel za ním s jeho AJ. Při každém řazení nebo přidání plynu Astry K, se z výfuku vyvalil černý kouř. Kdybych nevěděl, že to je můj benzín, tak bych si myslel že je to nafťák s vykuchaným filtrem pevných částic.
Všimli jste si toho někdo?
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: Astra x Tipo
Pri cukani nebo prehrati motoru se valival bilej dym, ted nevim, nejezdim za sebou
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Astra x Tipo
Zdravím ve spolek. Na toto vlákno jsem narazil zprostředkovaně, skrz dotaz tazatele na Fiat fóru. Docela mě překvapuje, že jste se záhadě ohledně problému s 1.4T nedobrali výsledku. Naposledy jsem tu byl koncem loňského roku, kdy se tchán rozhodoval, jestli si má nechat insignii nebo pořídit astru 1.4 110kw. Nakonec se rozhodl pro astru, ale to je jiný příběh. A zpět k tématu, nebudu zde rozebírat který model je lepší, jen tu uvedu pár věcí na správnou míru. T-jet opravdu není motor z opla, je to motor fire jehož historie sahá cca 30 let do minulosti. Poprvé ho nafoukli v unu turbo. Motor nemá variátor na vačkách a ani žádné ekovýmysly, má nepřímý vstřik. Z této konstrukce sice vychází vyšší spotřeba ale zároveň i životnost. Co zaplatíte víc na benzinu zase ušetříte na servisu. Tazatel se divil, že o daném motoru nemůže najít žádné info, tak jsem mu vysvětlil, že se špatně ptá strýčka googla. Že v případě T-jetu nezní otázka jaké jsou problémy, ale jaké jsou možnosti upgrade engine a pak že se dozví jak velké turbo lze v jaké konfiguraci vačkových hřídelí použít a kolik bude přírůstek ve stádu. A co se týká vaší 1.4 T, tak dokud nepřejde výrobce na systém 8 vstřikovačů, 4 pro přímý a 4 pro nepřímý vstřik, tak se problémů nezbavíte. Je to dané konstrukcí motoru. SW úprava je možná i za stávajícího stavu, ale výsledný průběh charakteristiky motoru by byl dost zvláštní.