1.4T po 100000
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: 1.4T po 100000
kdyz jedes klidne na 1500 po rovine tak se vubec nic nedeje. vadi tomu akorat neprimerena akcelerace z nizkych otacek.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: 1.4T po 100000
Neviem chlapci ako vaše 1.4T, ale u dieslov sa väčšina ľudí snažila jazdiť na otáčky 1500-2000. Dám ruku do ohňa, že všetci menia zotrvačník do 100 000 km.
Benzíny v minulosti jazdili v otáčkach kde je dostatočný moment t.j. 2500-3500 takže takéto problémy neboli. Ale s nástupom turba zrejme nie je problém jazdiť pod 2000 ani s benzínom. Teraz jazdím 1.5T Octaviu, samozrejme že DSG to drží medzi 1200÷1400. A ono to nejak funguje, ani nemáš pocit že sa motor trápi. Ale dvojhmota u manuálu pri jazdení v týchto otáčkach si zrejme užije určite svoje.
To, že niekomu vrže interiér a neviem čo ešte je bordel výroby bez debaty. ale vyklepanú dvojhmotu by som do toho neplietol ako generálny problém tohto auta.
Benzíny v minulosti jazdili v otáčkach kde je dostatočný moment t.j. 2500-3500 takže takéto problémy neboli. Ale s nástupom turba zrejme nie je problém jazdiť pod 2000 ani s benzínom. Teraz jazdím 1.5T Octaviu, samozrejme že DSG to drží medzi 1200÷1400. A ono to nejak funguje, ani nemáš pocit že sa motor trápi. Ale dvojhmota u manuálu pri jazdení v týchto otáčkach si zrejme užije určite svoje.
To, že niekomu vrže interiér a neviem čo ešte je bordel výroby bez debaty. ale vyklepanú dvojhmotu by som do toho neplietol ako generálny problém tohto auta.
Re: 1.4T po 100000
Ježdění 50-60 (i) na pětku... To prostě v tu chvíli stejně nejede. Typický projev rádce řazení asi kvůli emisím a spotřebě - nebo už nevím.
Možná se mikrošetří na spotřebě, ale pak se to projeví jinak...
50-60 bych u tohoto motoru, stejně jako u předešlé generace jezdil na 3-4ku.
Možná se mikrošetří na spotřebě, ale pak se to projeví jinak...
50-60 bych u tohoto motoru, stejně jako u předešlé generace jezdil na 3-4ku.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 30 črc 2016, 21:07
Re: 1.4T po 100000
chlapi, mam jazdit 60 na 3??? nemyslite vazne..., potom 70 na 4... atd..., Myslim, ze sa minimalne drzim toho ukazovatela odporucanych prevodov na displeji a nepodtacam to... Mozme to rovno takto ukoncit, aj ked sa najdu ti co budu kritizovat aj to. Nech tema nestrati zmysel..
Re: 1.4T po 100000
jezdi si jak chceš. podle mě na rovině když chceš tak to zvládne 50 klidně na pětku. já tak teda nejezdim, ale pokud nebudeš z 50 akcelerovat na 5ku, tak to dvouhmotě nevadí.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- yggdrasilsk
- Příspěvky: 164
- Registrován: 28 dub 2016, 14:20
Re: 1.4T po 100000
Mám to potvrdené od vedúceho servisu: na 1.4 Turbo sa má jazdit ako na atmosfére, ukazovatel odporucanych prevodov na displeji je kvôli emisiám, nie spotrebe, motor sa podáča. Vyslovene mi povedal, že to mám úplne ignorovať a samozrejme, že 60 máš ísť na 3-4 stupeň a držať motor v otáčkach, sám som prechádzal z dízla a mal som s tým problém.
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 30 črc 2016, 21:07
Re: 1.4T po 100000
Ospravedlnujem sa za zmatok jazdim 3-4, nie 4-5. 5 uz dava nizko, takze vsetkym sry