Hlavní pojistková skříň v motoru
Moderátor: Moderátoři
Hlavní pojistková skříň v motoru
Astra G, 1,4. Na starém fóru jsem našel popis hlavních pojistek. Přes pojistku F2 - 60A se vybíjí baterie proudem 0,3 A. V popisu je: spotřebiče pod trvalým napájením (potenciál 30.) Co si mám pod tím představit? Co mi vybíjí baterku?
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 213
- Registrován: 21 čer 2019, 17:51
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Všechno, co má trvalé napájení a nejde přes klíček - alarm(pokud je namontován), centrál, osvětlení (třeba přihrádky u spolujezdce nebo kufru), rádio, ŘJ motoru atd. Nejlépe pověsit A-metr na baterku nebo tu pojistku F2 a začít vytahovat ostatní pojistky s indexem F2.xx. S trochou šikovnosti by se ti mohlo podařit příčinu najít. Ale pozor na to, že může dojít ke ztrátě pamětí v rádiu a požadavku zadání kódu při opětovném připojení, ztráta pamětí u stahování oken, možná i horší první startování, než se načtou nové parametry.
Zafira B black line, Z19DT, 2008, WIN: W0L0AHM759G0031xx, 210 tkm
...a bydlím v Hospodě - Červené....
...a bydlím v Hospodě - Červené....
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Bohužel ostatní pojistky na to nemají vliv. Takže by to mohl být imobilizér, centrál.... Na nic dalšího jsem nepřišel co je na toto napojeno a jak to zjistit?
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Hlavní silová pojistka F2 60A napájí přímo: Řídící jednotku motoru (benzin) - Spínač světel - Osvětlení pro jízdu ve dne - Alarm proti krádeži a Imobilizer
Dále tato silová pojistka napájí přes další podpojistky (menší pojistky) tyto komponenty:
F2 - 10 15A Fanfára
F2 - 11 20A Centrální zamykání - Alarm
F2 - 12 15A Světla do mlhy
F2 - 16 10A Zadní světla do mlhy
F2 - 22 15A Přístroje - Varovné osvětlení - Elektronická klimatizace
F2 - 39 5A Klimatizace - Modul chlazení motoru - Automatická převodovka
F2 - 48 2A Zajištění střechy - zavřeno/otevřeno
Z důvodu možných změn během výroby, je vhodné napsat i rok výroby vozidla.
Dále tato silová pojistka napájí přes další podpojistky (menší pojistky) tyto komponenty:
F2 - 10 15A Fanfára
F2 - 11 20A Centrální zamykání - Alarm
F2 - 12 15A Světla do mlhy
F2 - 16 10A Zadní světla do mlhy
F2 - 22 15A Přístroje - Varovné osvětlení - Elektronická klimatizace
F2 - 39 5A Klimatizace - Modul chlazení motoru - Automatická převodovka
F2 - 48 2A Zajištění střechy - zavřeno/otevřeno
Z důvodu možných změn během výroby, je vhodné napsat i rok výroby vozidla.
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Je dle TP rok 2006, 1,4 16V, vyrábění v Polsku
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Uvedený popis pojistek je platný pro rok výroby 2006.
Doplnění podpojistek, které jsou napájeny ze spínače světel.
F2 - 7 10A Tažné zařízení
F2 - 18 5A Relé K1 pro jízdu osvětlení ve dne
F2 - 25 10A Obrysové světlo vlevo
Doplnění podpojistek, které jsou napájeny ze spínače světel.
F2 - 7 10A Tažné zařízení
F2 - 18 5A Relé K1 pro jízdu osvětlení ve dne
F2 - 25 10A Obrysové světlo vlevo
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Ostatní pojistky na to nemají vliv, takže zbývá řídící jednotka motoru a imobilizér. Jak to vyzkouším?
- vasekpetr1
- Příspěvky: 213
- Registrován: 21 čer 2019, 17:51
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Mám takého tucha, že IMO je na sloupku volantu u spínačky jako konektor, takže by asi šel vypojit. To samé ŘJ motoru - jeden konektor je přívod se signály z vnitřku auta (přístrojovka, klima, chlazení, pojistkovka atd.) a druhý by měl být na akční členy a senzory v motoru. Ty manipulace bych asi prováděl při odpojené baterce. Je mi jasné, že pak musíš čekat, až se všechno zase ustálí a usne, ale bude to jistější, že něco při připojování neodpráskneš...
Všechno ostatní máš prověřené (pojistky, co ti vypsal Standa), že tudy ti ten odběr neutíká? Není tam nějaký dodatečně dodělávaný bastl nebo něco pod zásuvkou pro zapalovač, případně v tunelu u ruční brzdy, pod přístrojovkou, v kapsách v kufru, za přihrádkou spolujezdce? Nějaký transmiter nebo něco podobného? Pořádně si to prolez.
Všechno ostatní máš prověřené (pojistky, co ti vypsal Standa), že tudy ti ten odběr neutíká? Není tam nějaký dodatečně dodělávaný bastl nebo něco pod zásuvkou pro zapalovač, případně v tunelu u ruční brzdy, pod přístrojovkou, v kapsách v kufru, za přihrádkou spolujezdce? Nějaký transmiter nebo něco podobného? Pořádně si to prolez.
Zafira B black line, Z19DT, 2008, WIN: W0L0AHM759G0031xx, 210 tkm
...a bydlím v Hospodě - Červené....
...a bydlím v Hospodě - Červené....
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Přesně jak píše kolega v předchozím příspěvku. Imobilizer má podlouhlou šedou (svorkovnici) konektor 9Pinový umístněný na sloupku řízení.
Svorkovnice X71 u řídící jednotky motoru je ta spodní, ale pouze u motoru Z14XE. Pokud máš motor Z14XEP, tak je napájen z jiné silové pojistky.
Doplnění. Pojistka F2 -7 10A Obrysové světlo pravé a tažné zařízení, F2 - 25 10A Obrysové světlo levé a tažné zařízení.
Svorkovnice odpojovat při vypnuté baterii. Malé pojistky jsou proměřeny dobře, zkontrolováno až je odběr ustálený?
Svorkovnice X71 u řídící jednotky motoru je ta spodní, ale pouze u motoru Z14XE. Pokud máš motor Z14XEP, tak je napájen z jiné silové pojistky.
Doplnění. Pojistka F2 -7 10A Obrysové světlo pravé a tažné zařízení, F2 - 25 10A Obrysové světlo levé a tažné zařízení.
Svorkovnice odpojovat při vypnuté baterii. Malé pojistky jsou proměřeny dobře, zkontrolováno až je odběr ustálený?
Re: Hlavní pojistková skříň v motoru
Malé pojistky jsou proměřeny dobře. Díky za podrobné info.