Problem s fronterou 2,2DTi Motor
Moderátor: Moderátoři
Problem s fronterou 2,2DTi Motor
Ahoj vsem.Resim problem s fronterou 2,2DTi,rv 99Auto bylo u trech opravaru,ale kapnul jsem opravdu na podarene experty-(((.Pri jizde ve vetsich otackach naskoci diagnostika motoru a ubere to plyn.Po chvilce opet naskoci,nebo musim znova startovat a vse ok.V mestskem provozu skoro bez problemu,rovna cesta a rychlost,ci dalnice tragedie.Opravy predesle nekomentuju,jelikoz posledni slusny opravar konzultoval,co se na aute delalo za deset tisic a udajne nic nemenilo,jen byla udajne , spatne zapojena elektrika,ale jak mi bylo ukazano,vede tam par podstatnych dratu,par hadicek a jinak velice nic,krom svazku na svetla a ventilatory ,coz projit je na chvilku.Zjistil jsem,ze podtlakovy ventil na levem podbehu...jsou tam tri....nefunguje,nebo spatne,jelikoz propoosti neustale s klickem i bez podtlak,ktery ovlada EGR ventil,takze zaslepene hadicky a ventil zustal pripojen do svorkovnice.Auto a stav se zlepsilo o padesat procent.Pak popraskana hadicka z vakuovky.....nizky podtlak,takze se nezavirala podtlakova klapka na turbu.....pro kontrolu a vyrazeni moznosti jsme klapku turba pruzinou pritahli trvale coz prineslo dalsi zlepseni,ale presto pri vyssich otackach naskoci sem tam znak diagnosticke zavady,auto cukne,znak zmizne a jede dal....po chvili se situace opakuje.Neresil jste nekdo prosim podobnou zavadu,ci zavady?Jak a co podstatne hledat,at mi auto jezdi.diagnostika v podstate v predchozich pripadech psala jen zavada ventilu plniciho tlaku,coz bylo hadickama,zminovanym neustalym otevrenim EGR ventilu....ale dal jsem a jsou vsichni bezradni.Diky..Jarda
- Reklama
Re: Problem s fronterou 2,2DTi Motor
diag píše co
zafira y20dth 2001 davidův pp,tempomat
agila 1,2 2004
opcom v1.39 en
agila 1,2 2004
opcom v1.39 en
Re: Problem s fronterou 2,2DTi Motor
upravy byly dnesni bez diagnostiky,ale predtim psala spatny redukcni ventil plniciho vzduchu....takhle mi to citovali.J.
Re: Problem s fronterou 2,2DTi Motor
zkontrolovat a vyčistit map senzor + důkladná kontrola podtlaků i s pumpou
z kama si
z kama si
zafira y20dth 2001 davidův pp,tempomat
agila 1,2 2004
opcom v1.39 en
agila 1,2 2004
opcom v1.39 en
Re: Problem s fronterou 2,2DTi Motor
Zkontroloval jsem veskere podtlaky,vakuova pumpa funguje,podtlakovy ovladac klapky turba je ok,podtlak a RGV ventil chodi,nezasekava se,podtlakove ovladani klapky v sani taky super-(((Diagnostikovana zavada....ventil plniciho tlaku...je na sani vymeneny za funglovku a...auto jede na trojku treba kolem 3500 otacek a pohoda,dam ctyrku petku,pridam plyn,chvilku jedu a opet blikne kontrolka diagnostiky,nouzovej rezim,auto nema vykon,ale jede.Po zastaveni a chvilce s vypnutym klickem start....diagnosticky znak zhasne a auto se chova naprosto normalne......do doby nez jede kolem stovky a pridam.Jinak jsem z Prahy.Jarda
Re: Problem s fronterou 2,2DTi Motor
Něco podobnýho mi dělala astra, ale to je uplně jinej motor a navíc ještě benzín, takže nevím nakonec se z toho vyklubalo těsnění pod hlavou..........
Re: Problem s fronterou 2,2DTi Motor
nazdar tvůj popis toho co se s autem dělalo je trochu zmatečný ale podle popisu závady budeš mít problém právě v podtlakovém ovládání jednotlivých komponent motoru. ono stačí přehodit hadičky na elektropneumatických ventilech nebo připojení kabeláže na ně a průser je na světě. software motorů X20DTHnebo X22DTH hlídá i to jestli při otevření EGR dojde k srovnatelnému snížení průtoku vzduchu přes MAF ( lidově a nesprávně váha vzduchu) a tím pádem i k poklesu plnícího tlaku v potrubí ( senzor MAP + teplota nasávaného vzduchu). závadu si potom třeba vytvoříš tím že ti někdo poradí zaslepit EGR nebo třeba že EGR ovládá ventil kterej má ovládat klapky v sacím potrubí. jediný co ti takhle na dálku můžu doporučit je návštěva mechanika kterej oply dělá a má na to i patřičné vybavení a znalosti.
pokud chceš pomoci tak jsem od tábora
pokud chceš pomoci tak jsem od tábora
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26 srp 2010, 19:26
Re: Problem s fronterou 2,2DTi Motor
Ahoj, sice tomu až tak moc nerozumím,ale můžeš mít zakarbonovaný čidlo který spolupracuje s váhou vzduchu, je na parohách sání, nedavno jsem to řešil-diagnostika ukazovala špatnou váhu. Za pár minut jsem normálně jel- ještě když jsem trojku vtočil na 4000 ot. tak se to přeplo na nouzák.K