Nouzový režim 2.2DTI
Moderátor: Moderátoři
- Lazak
- Příspěvky: 129
- Registrován: 14 úno 2010, 17:34
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Nouzový režim 2.2DTI
Zdravím, mám takový menší problém, auto se mi přepíná do nouzáku (kontrolka auto s klíčem). Po vypnutí motoru a nastartování je to zase chvíli OK. Vypozoroval jsem že se to třeba přepne kolem 2000otáček a zařazené pětce. Samo že se to přepne i dříve, ale na tu pětku je to při těch otáčkách. Poklesne výkon motoru. Mám podezření na nějaký podtlak, ale jak to zjistit když to je třeba pár dnů OK a potom to párkrát zablbne? Diagnostika si myslím asi neřekne který podtlak to je. Nemáte někdo s tímto zkušenost nebo tip co by to mohlo být? Ta klapa na turbu to nebude, tu jsem promazal
a ta jde dobře. Zkusil jsme nalít včera do nafty aditiva, jestli to nepomůže.
Lazak
a ta jde dobře. Zkusil jsme nalít včera do nafty aditiva, jestli to nepomůže.
Lazak
Vectra C GTS 2.2DTI 10/2003
Grand Scénic fórum
Grand Scénic fórum
- Reklama
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Víc než diagnostika ti nic neřekne, takže si s tím zajeď na diagnostiku .
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
Re: Nouzový režim 2.2DTI
zdar aditiva byla škoda... neni to špatnym palivem na to vem jed. máš trošku prehled jak se zkouši podtlaky ???? jestli o tom nevis nic tak je to past. odkud jsi ??
- Lazak
- Příspěvky: 129
- Registrován: 14 úno 2010, 17:34
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Petrovice u Karviné (Ostravsko). No představu asi takovou, že postupně odpojovat hadičky a zkoušet pusou nasát. Jinak nemam o tom páru.
Lazak
Lazak
Vectra C GTS 2.2DTI 10/2003
Grand Scénic fórum
Grand Scénic fórum
- Lazak
- Příspěvky: 129
- Registrován: 14 úno 2010, 17:34
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim 2.2DTI
No včera jsem byl na diagnostice a potvrdilo se to, že se jedná o podtlak. Ale ta diagnostika neuměla určit který to konkrétně je. Vymazal paměť závad a chvíli to bylo OK, ale zase to začalo skákat do nouzáku Umí oplácka OP-Com určit o který podtlak se přesně jedná? Máte nějaký návod jak zjistit špatný podtlak mimo diagnostiku?
Lazak
Lazak
Vectra C GTS 2.2DTI 10/2003
Grand Scénic fórum
Grand Scénic fórum
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Ja jsem zjistil, ze mam stejne priznaky, auto pri vetsi zatezi padalo do nouzoveho rezimu. V zatahu bylo slyset pri stazenem okne takove slabe, presto slysitelne syceni a VeCe cerne kourila. Bylo zjisteno, ze mam deravy intercooler. Vymeneno-opraveno-slape to, ale jeste se pry pro jistotu musi vycistit EGR
Re: Nouzový režim 2.2DTI
ja mam ten isty problem vymenil som prve hadicu k intercooleru bola prasknuta bolo vsetko OK ale teraz zase to zacalo robit uz som vymenil aj snimac tlaku turba a stale je to iste ak daco sa dozviete tak dajte vediet
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim 2.2DTI
zkontroluj si podltaky. jestli ti někde neutíka podtlak..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Vymen vsechny hadicky v motoru podtlakovky.Mel jsem sami problem.Vymenil jsem ty slabe hadicky.Nezdali se ale byly popraskane.A je vse ok.
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Zdravím přidávám se do klubu :-/
včera jsem najížděl na D5 a v připojovacím pruhu na zažazenou 4 v tahu se mi také rozsvítilo autíčko s klíčkem.
Dal jsem za 5 ale už to nechtělo jet. Pak jsem zastavil, chcípnul to a znova nastartoval a OK..
Před nedávnem mi to svítilo před startem - tak jsem měnil jednu nefunkční žhavičku - nemůže to stím mít taky nějakou spojitost?? Nebo se bude jednat pouze o ty hadičky?? Při té výměně žhavičky jsem měl dole tu krátkou hadici co vede k turbu (od hlavy).
včera jsem najížděl na D5 a v připojovacím pruhu na zažazenou 4 v tahu se mi také rozsvítilo autíčko s klíčkem.
Dal jsem za 5 ale už to nechtělo jet. Pak jsem zastavil, chcípnul to a znova nastartoval a OK..
Před nedávnem mi to svítilo před startem - tak jsem měnil jednu nefunkční žhavičku - nemůže to stím mít taky nějakou spojitost?? Nebo se bude jednat pouze o ty hadičky?? Při té výměně žhavičky jsem měl dole tu krátkou hadici co vede k turbu (od hlavy).
Opel Vectra C Caravan 1,9CDTI, 110kW