Naprogramovani pouziteho klice (dalky)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
OnMi
Příspěvky: 466
Registrován: 11 úno 2013, 20:54
Bydliště: JM kraj

Naprogramovani pouziteho klice (dalky)

Příspěvek od OnMi »

Ahoj,

nevite, zda je mozne znovu naprogramovat (sparovat) klic, ktery uz byl pouzity (naparovany) na jinem aute?

Diky

OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Reklama
 

vectra11
Příspěvky: 138
Registrován: 27 úno 2013, 21:13
Bydliště: Severní Morava

Re: Naprogramovani pouziteho klice (dalky)

Příspěvek od vectra11 »

Je to možné
Vectra B,Z18XE,LPG,Diagnostika OP-COM+LPG Stag4
Uživatelský avatar
Zeppelin
Příspěvky: 84
Registrován: 09 led 2010, 10:38
Bydliště: Plzeň

Re: Naprogramovani pouziteho klice (dalky)

Příspěvek od Zeppelin »

Osobně si myslím, že by to jít mohlo, byť o tom přesvědčen nejsem. Každopádně spáruješ klíč tak, že ho vložíš to zapalování, otočíš do polohy I a podržíš tlačítko zamknutí nebo odemknutí. Zkus oboje. Někdy auto reaguje tak, že zamkne a odemkne, někdy nereaguje nijak.
Insignia A Sports Tourer, Flex Ride, 4x4
Ex Vectra C, 1.8 16V (Z18XE), 2002
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1812
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Naprogramovani pouziteho klice (dalky)

Příspěvek od Colommbo »

Tzv. spárování se týká pouze dálkového ovládání centrálu, s klíčem samotným to nemá nic společného. Pokud jej přeprogramovat (znovu naprogramovat), tož jedině s pomocí diagnostiky, jinak nelze...
W124 E320 R6 Coupé 1994
OnMi
Příspěvky: 466
Registrován: 11 úno 2013, 20:54
Bydliště: JM kraj

Re: Naprogramovani pouziteho klice (dalky)

Příspěvek od OnMi »

Ahoj,

diky, ale odpoved jsem jiz nasel.

U VeBe s Immo I klici (nesklapeci) bylo mozne preprogramovat transpoder v pouzitem klici do jineho vozu
U VeCe s Immo II klici (sklapeci) uz to mozne neni

See:
A new transponder key can only be programmed once to an immobiliser ECU. At the first programming attempt, the immobiliser writes its own data (Secret Code, VIN, etc) into the transponder, and then the transponder will be locked to that specific immobiliser. Although, any programmed keys, can be erased, and reprogrammed to the same car without any problem, a programmed transponder cannot be reprogrammed to another car, or to another immobiliser ECU. The immobiliser is fully functional, when all the components have the same VIN, and Secret Code.
An already programmed Immobiliser-II type transponder key can be programmed to a different Immobiliser-I type Immobiliser ECU, without any problem.

OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Odpovědět

Zpět na „VECTRA C – Autorádia + navigace + elektronika“