malej projektik
Moderátor: Moderátoři
- Kuba
- Příspěvky: 584
- Registrován: 15 led 2009, 20:12
- Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: malej projektik
Jak jsem hledal, tak jsem hledal, našel jsem schéma pro motor X16XEL - je to sice 1.6, ale vícebod, takže myslím, že i barevné označení vodičů bude stejné. Zaměř se na oblast 164 - 171 na součásti Y7-1, Y7-1, Y7-3 a Y7-4. To jsou vstřiky jelikož je obrázek v rozlišení 3052x2208, tak tady vkládám pouze link, aby tu nesmrděl obrázek jako kráva nevím jak jsi na tom s angličtinou, proto přikládám překlad vodičů
Y7-1...............BRRT - hnedočervený
Y7-2...............BRWS - hnedobílý
Y7-3...............BRSW - hnědočerný
Y7-4...............BRGN - hnědozelený
Všechny mají společnou kostru a to je RTBL - červenomodrý
link na schéma:
http://img853.imageshack.us/img853/6796/8dwi.jpg
snad Ti to alespoň trošku pomůže
Y7-1...............BRRT - hnedočervený
Y7-2...............BRWS - hnedobílý
Y7-3...............BRSW - hnědočerný
Y7-4...............BRGN - hnědozelený
Všechny mají společnou kostru a to je RTBL - červenomodrý
link na schéma:
http://img853.imageshack.us/img853/6796/8dwi.jpg
snad Ti to alespoň trošku pomůže
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
- Reklama
Re: malej projektik
nepomohl jsi mu
16V má sekvenční vstřikování a uplně jiné zapojení celé elektroinstalace
na uložto jsem ti hodil schemata na C14SE,C16SE a C16NZ
je to sice v angličtině ale lepší jak nic
jak si jistě všimneš tak zepojení C16SE a C14SE je naprosto stejné včetně zásuvek
pokud seženeš celý neporušený svazek a jednotku tak budeš řešit jen napájení a propojení s budíky max s palubním pc.
http://ulozto.cz/xgHj7Y4M/astra-f-schema-zip
(budeš potřebovat XPSreader pro otevření souború)
16V má sekvenční vstřikování a uplně jiné zapojení celé elektroinstalace
na uložto jsem ti hodil schemata na C14SE,C16SE a C16NZ
je to sice v angličtině ale lepší jak nic
jak si jistě všimneš tak zepojení C16SE a C14SE je naprosto stejné včetně zásuvek
pokud seženeš celý neporušený svazek a jednotku tak budeš řešit jen napájení a propojení s budíky max s palubním pc.
http://ulozto.cz/xgHj7Y4M/astra-f-schema-zip
(budeš potřebovat XPSreader pro otevření souború)
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: malej projektik
Diky oboum dvoum. Sehnal jsem uz vsechny potrebny dily. uz jenom cekam jak to dojde. a hned zacnu resit zapojeni elektroinstalace, z toho mam nejvetsi hruzu i kdyz rikate ze je to v pohode. sehnal jsem vsechno s C16SE sani s klapkou a vstriky, cerpadlo do nadrze, řj a mel by u toho byt kompletni svazek k motoru, prej tam jenom chybi jeden konektor myslim k zapalovani, coz by nemel byt problem. jak jsem slibil foto
Astra F 1,6 55kw (C16NZ) 1994
Re: malej projektik
jo ty máš ještě rozdělovač...
v tom případě budeš potřebovat i zapalovací modul a ten držák na něj... to ti asi k jednotce neposlali
jak se tak koukám tak C16NZ a X16ZS mají trošku jinačí písty, rozdíl je ale minimální....
jinak nepíšeš jestli jsi sehnal vačku..
v tom případě budeš potřebovat i zapalovací modul a ten držák na něj... to ti asi k jednotce neposlali
jak se tak koukám tak C16NZ a X16ZS mají trošku jinačí písty, rozdíl je ale minimální....
jinak nepíšeš jestli jsi sehnal vačku..
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: malej projektik
zapalovaci civku uz mam taky sehnanou, myslel jsem na to, ale na nejakej drzak jsem nemyslel.Vacku mam origo z C16NZ ale nechal jsem ji udelat ostrou. A jeste jsem tak premyslel ze kdybych nesehnal odpovidajici turbo tak co tam dat kompresor. Nazory, rady dekuji
Astra F 1,6 55kw (C16NZ) 1994
- Kuba
- Příspěvky: 584
- Registrován: 15 led 2009, 20:12
- Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: malej projektik
Tak pokud jsem tady dal špatné schéma, tak se omlouvám když tak přemýšlím, tak menší turbo má Iveco Trakker 8x8 Nééé, teď vážně!! Turbo bych tam zkusil hodit z Astry F 1.7 TD, to by myslím mělo být adekvátní. Chtěl bych se Tě zeptat, na kolik Tě vyšlo předělání vačky??
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Re: malej projektik
tak montáž kompresoru je podstatně jednodušší protože nemusíš rešit mazání a odtok že...
ale ta cena..
turbo z 1.7 by asi šlo.. ale to je turbo určené na naftu.. těžko říct jak se bude chovat, vlastně nelze říct, jak se to bude celé chovat:D
určitě ale asi budeš muset pořešit regulaci.. jak výfukové části tak i té tlakové sací.... wastegate a BlowOff který se dá nastavit.
ale ta cena..
turbo z 1.7 by asi šlo.. ale to je turbo určené na naftu.. těžko říct jak se bude chovat, vlastně nelze říct, jak se to bude celé chovat:D
určitě ale asi budeš muset pořešit regulaci.. jak výfukové části tak i té tlakové sací.... wastegate a BlowOff který se dá nastavit.
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: malej projektik
Vacku jsem daval Pavlickovy a rikal ze to bude stat 2500,- ona byla trochu sjeta od spatnych hydrostelu.
Astra F 1,6 55kw (C16NZ) 1994
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: malej projektik
Nerozumíš elektrice a budeš dělat takovou přestavbu? Jak budeš řešit nastavení ŘJ? Když tam nafoukáš více vzduchu než s čím počítá, tak asi těžko doladí bohatost směsi. Co na vyšší tlak řekneš asi vačka? Co těsnění pod hlavu, aby to nefouklo? Prebroušená vačka... to jen tak od oka vymyšlené nějaké úhly? Budou k tomu adekvátní ventilové pružiny?
Spousta vyhozených peněz a stejně to nebude pořád a dlouhodobě fungovat.
Přestavěl bych to kompletně na C16SE, případně vyměnil za dvoulitr (ať už 8V nebo 16V) a nechal to být.
- Kuba
- Příspěvky: 584
- Registrován: 15 led 2009, 20:12
- Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: malej projektik
Pokud jsou lidi, tak v ŘJ stačí přepsat datovou mapu a určit jiné hodnoty, s kterými budou aktuální hodnoty posuzovány. Stačí ji jen svěřit do rukou správného člověka. Osobně jsem cca rok zpátky také přemýšlel o "oturbení" motoru C16SE, ale po přepočítání nákladů co bych osobně všechno chtěl (kované písty, kované ojnice, pevnější klika a vačka, odlehčený setrvačník, Turbo GT2530HKS, IC HKS atd), tak jsem se dopočítal na cenu 150 000,- takže nápad šel "pápá lálá" toto vypadá ale reálněji, takže jen držím palce největší srandou by bylo tam rovnou hodit C20LET z Calibry (zažil jsem ho hozený i v Corse B) a udělat z toho trhače asfaltu
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ