Petr Š: Odpisoval som z mobilu, ale teraz som si z PC pozrel ten tvoj problém a to je jak cez kopírák!!! Dokonca mám pocit, že mi servisák popisoval presne túto netesnosť škrtiacej klapky, že to hádzala diagnostika... Tak snáď zajtra zistím. Presne ako ty, 1, 2, 3 bez problémov, 4, 5, 6 robí problémy. 2300-2500 otáčok, auto neťahá, šlapnem po pár sekundách a ťahá, vo vyšších otáčkach ok. Kua, teraz ani nezaspím! Tak budem dúfať, že je to také jednoduché
Auto Steiger bolo v Prahe na Štěrboholoch?
A ešte dotaz, vo vlákne si spomínal "kontrolka riadiacej jednotky". Ktorá to je kontrolka? Mne svieti žltá kontrolka "motoru", to je tuším v návode, ako problém emisií.
Insignia - (zrejme) padá do núdzáku
Moderátor: Moderátoři
Re: Insignia - (zrejme) padá do núdzáku
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
- Reklama
Re: Insignia - (zrejme) padá do núdzáku
obd adaptér dovoluje sledovanie dost doležitých respektíve užitočných udajov. Závisí ale od kontretnej app. Napríklad cez Torque pro možno sledovat i teplotu spalín-v app ako teplota katalyzátora,udaje zo snímača tlaku spalín,teplotu chladiacej kvapaliny,tlak v common rail rampe,otvorenie EGR,teplotu v sacom potrubí z MAP senzora. Okrem iného možeš načítat,uložit i vymazar chybový záznam. Inak ked sa rozsvieti kontrolka motora,je nutné vymazat chybový záznam,inak bude svietit stále. Snímač tlaku spalín oroginál cca 50€, Febi Bilstein 28€. Snímač teploty spalín 112 €,hadica cooler-nie originál 65 €. Inak ten DPF je tam giga šmejd od poliakov,absolutne nepoužitelný,od vraj anglického výrobcu CP z inej stránky je za 1041€-takéhoto výrobcu na webe nenájdeš ,originál 2200€
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... VOD-SPALIN
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... VOD-SPALIN
Naposledy upravil(a) Brembo SV dne 26 lis 2017, 16:13, celkem upraveno 1 x.
Re: Insignia - (zrejme) padá do núdzáku
Ahojte,
tak hlásim progres a zatiaľ všetko vyzerá "podľa plánu". Dnes prebratý z Alza OBD II. Kupoval som podľa odkazu z fóra od kolegov, neviem kde to bolo, tak posielam odkaz znovu. https://www.alza.cz/hobby/mobilly-obd-i ... 624328.htm Podľa obrázku je to ten modrý, ale reálne som dostal biely. Navyše je dodávateľom Sunnysoft s.r.o, takže Brembo, myslím že to bude totožné ako ten, čo si posielal ty, ale je o niečo lacnejší v prepočte.
Inak funguje výborne, vyskúšal som OBD Doctor aj Torque, ale Doctor mi prišiel lepší a prehľadnejší. Nenašiel som tam úplne presne zatiaľ tlaky turba, ale zameral som sa na to, čo písal Petr a hľa, čo mi vyšlo:
Povedal som si, ok chyba rovnaká, takže to vyzerá dobre. Otvoril som kapotu, skloním sa a už na voľnobehu počujem unikať vzduch .Turbo je viacmenej umiestnené v strede, trošku viac vľavo (z pohľadu - stojím pred kapotou a pozerám ). V motore je veľmi veľa súčiastok, takže ten odraz zvuku môže skresľovať skutočné miesto. Každopádne keď som šiel doľava, kde sú kladky, tak som to počul menej a najviac som to počul vpravo, kde je tá najhrubšia hadica. Nenašiel som síce miesto, kde to syčí, ale syčalo to dosť. Pri zošlapnutí plynu to bolo počuť už riadne... Trochu som to počul aj akoby od turba, ale myslím, že to bude tým odrazom zvuku od rôznych súčiastok v motore, najpravdepodobnejšie mi to sedí skutočne na tú hadicu intercooleru.
Zatiaľ teda ok, zajtra zavolám do servisu a poviem im, čo presne majú vymeniť Btw. OBD doctor mi zmazal všetky chyby, takže kontrolka motora už nesvieti Jasné, problém to nevyriešilo, ale aspoň to DPFko sa môže regenerovať.
Postnem ďalšie info, keď budem mať...
EDIT: Dohodnuté na servis vo štvrtok. Hadica možno bude trvať 1 deň, neviem presne ktorá syčí, to tam zistia... Nechcem aby mi nejakú objednali a nebude to tá správna Tak v piatok / pondelok hádam uvidím, či sa to vyrieši.
tak hlásim progres a zatiaľ všetko vyzerá "podľa plánu". Dnes prebratý z Alza OBD II. Kupoval som podľa odkazu z fóra od kolegov, neviem kde to bolo, tak posielam odkaz znovu. https://www.alza.cz/hobby/mobilly-obd-i ... 624328.htm Podľa obrázku je to ten modrý, ale reálne som dostal biely. Navyše je dodávateľom Sunnysoft s.r.o, takže Brembo, myslím že to bude totožné ako ten, čo si posielal ty, ale je o niečo lacnejší v prepočte.
Inak funguje výborne, vyskúšal som OBD Doctor aj Torque, ale Doctor mi prišiel lepší a prehľadnejší. Nenašiel som tam úplne presne zatiaľ tlaky turba, ale zameral som sa na to, čo písal Petr a hľa, čo mi vyšlo:
Povedal som si, ok chyba rovnaká, takže to vyzerá dobre. Otvoril som kapotu, skloním sa a už na voľnobehu počujem unikať vzduch .Turbo je viacmenej umiestnené v strede, trošku viac vľavo (z pohľadu - stojím pred kapotou a pozerám ). V motore je veľmi veľa súčiastok, takže ten odraz zvuku môže skresľovať skutočné miesto. Každopádne keď som šiel doľava, kde sú kladky, tak som to počul menej a najviac som to počul vpravo, kde je tá najhrubšia hadica. Nenašiel som síce miesto, kde to syčí, ale syčalo to dosť. Pri zošlapnutí plynu to bolo počuť už riadne... Trochu som to počul aj akoby od turba, ale myslím, že to bude tým odrazom zvuku od rôznych súčiastok v motore, najpravdepodobnejšie mi to sedí skutočne na tú hadicu intercooleru.
Zatiaľ teda ok, zajtra zavolám do servisu a poviem im, čo presne majú vymeniť Btw. OBD doctor mi zmazal všetky chyby, takže kontrolka motora už nesvieti Jasné, problém to nevyriešilo, ale aspoň to DPFko sa môže regenerovať.
Postnem ďalšie info, keď budem mať...
EDIT: Dohodnuté na servis vo štvrtok. Hadica možno bude trvať 1 deň, neviem presne ktorá syčí, to tam zistia... Nechcem aby mi nejakú objednali a nebude to tá správna Tak v piatok / pondelok hádam uvidím, či sa to vyrieši.
Naposledy upravil(a) majusenko dne 27 lis 2017, 21:16, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Re: Insignia - (zrejme) padá do núdzáku
já byl ve Štěrboholích
Re: Insignia - (zrejme) padá do núdzáku
Tak posielam update, pred chvíľou som volal so servisom. Diagnóza - prasknutá hadica Dostal som pochvalu za dobrý sluch, ktorú týmto predávam Vám, čo ste mi pomohli.
Auto preberiem zajtra, v sobotu si asi zájdem do Plzne a aspoň to otestujem. Snáď to teda bolo ono, ale všetko sedí, tak nemá dôvod to robiť niečo iné Celkovo výmena 6100, hadica originál, neoriginál by bolo treba čakať mesiac.
No a potom sa s mojim zlatíčkom asi nadobro rozlúčime pri predaji
Auto preberiem zajtra, v sobotu si asi zájdem do Plzne a aspoň to otestujem. Snáď to teda bolo ono, ale všetko sedí, tak nemá dôvod to robiť niečo iné Celkovo výmena 6100, hadica originál, neoriginál by bolo treba čakať mesiac.
No a potom sa s mojim zlatíčkom asi nadobro rozlúčime pri predaji
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Re: Insignia - (zrejme) padá do núdzáku
Auto je doma, opravené, cena 6100, originál hadica... Zajtra otestujem, zájdem si to prevetrať na diaľnicu, kde sa to najviac ukazovalo. Po ceste domov v pohode, ale zvyčajne sato prejavilo už na ceste zo servisu.
Posielam jednu momentku
Posielam jednu momentku
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html