Dálkové odemikání.

Opel Astra J 2010+

Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři

Uživatelský avatar
J@ck
Příspěvky: 169
Registrován: 04 dub 2020, 12:54

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od J@ck »

Nemusíš rozoberať polku auta, stačí dať preč bočný kryt stredového tunelu pri nohách spolujazdca a tam nájdeš ten modul - je pripevnený jednou skrutkou. Tu je video ako dezinfikovať klímu u Astry J https://www.youtube.com/watch?v=OFZ5_6ivzac a od 1:45 je tam aj postup ako sa dostaneš k tomu modulu. Možnože bude "len" - ako hovoríš chyba v tom BCM module, môže byť zatečený - stáva sa to, prípadne skús ešte podotláčať konektory do modulu.
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
Reklama
 

StanC
Příspěvky: 271
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od StanC »

Modřina píše: 10 srp 2020, 18:59 Když začala kolegovi blbnout elektronika v Astře J, mechanik na nějakou dobu odpojil baterii. Kupodivu se paměti přístojů nevymazaly a chyby se odstranily. Ale je to pouze podle jeho informací, takže bez záruky...
Odpojením baterie se provádí tzv. "reset". Tímto způsobem se dost závad v elektronice odstraní, když dojde k zablokování elektroniky.
Elektronika (paměť) může být bez napájení akubaterie třeba rok. Pozor, elektroniku (paměť) může ale poškodit pozvolné samovolné
vybíjení baterie až do úplného vybití. Proto je vhodnější při dlouhodobém odstavení vozidla baterii odpojit. Tabulka nabití baterie.
Stav nabití Napětí v klidu [V]
100% 12.54 - 12.70
75% 12,40 - 12,54
50% 12,24 - 12,40
25% 11,88 - 12,18
0% < 11,88
vlastanemecek
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2020, 18:52

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od vlastanemecek »

Děkuji za reakci,
baterku jsem odpojil cca na 30 min a nepomohlo to. Zřejmě tam bude nějaký hlubší problém.
Mluvil jsem s mechanikem co dělá oply a ten říkal že to vypadá na řídící modul kabiny. Buď tam zateklo a nebo od klimatizace. Modul je prý někde pod topením, ale nevím kde.
Uživatelský avatar
J@ck
Příspěvky: 169
Registrován: 04 dub 2020, 12:54

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od J@ck »

Vlasto, veď som Ti do príspevku dal odkaz na jedno video, v ktorom máš názorne ukázané, že kde sa ten modul nachádza a aj jeho demontáž. Demontáž, resp. vybratie modulu je otázkou 5. minút - bez veľkého rozoberania kde čoho v interiéri, len je potrebné pred vybratím modulu odpojiť akumulátor (pre istotu).
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
vlastanemecek
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2020, 18:52

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od vlastanemecek »

JJ. já na to přišel až po té co jsem ti odepsal. DÍÍÍÍK. :P
vlastanemecek
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2020, 18:52

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od vlastanemecek »

Ahoj opláci,
hlásím opraveno. Byla to chyba řídící jednotky kabiny. Ůdajně do jednotky zatekla voda, tak jí museli opravit ( přeletovat).Oprava mě vyšla na 3050 Kč tak že to nic levného není.
Přemýšlím jak jednotku zabezpečit aby se to ne opakovalo, nemá někdo nějakou radu? :D
Uživatelský avatar
J@ck
Příspěvky: 169
Registrován: 04 dub 2020, 12:54

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od J@ck »

Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
vlastanemecek
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2020, 18:52

sytič.

Příspěvek od vlastanemecek »

Ahoj kolegové,
mám další problém. Už párkrát jsem spozoroval že se spouští ventilátor chladiče když auto ještě není ohřáté ani z poloviny. Navíc dnes se mi pří teplotě cca 50 stupňů nevypl sytič.
Nevíte někdo co to může být? jestli nějaké čidlo?
Už mě to docela štve ty věčné problémy s elektrikou, takové problémy jsem u žádného auta ještě neměl a to jsem jich už pár vystřídal. :oops:
Uživatelský avatar
J@ck
Příspěvky: 169
Registrován: 04 dub 2020, 12:54

Re: Dálkové odemikání.

Příspěvek od J@ck »

Môže to byť čidlo chladiacej kvapaliny na termostate, ale najlepšie by bolo to napojiť na diagnostiku (možno by stačil aj Opcom alebo len OBD na vyčítanie chýb v pamäti) a z výsledkov diagnostiky to potom riešiť. Keby si mal zážihovu 1.6-ku, tak by to mohlo byť aj vyhrievanie termostatu, dízlak neviem či to má.
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
StanC
Příspěvky: 271
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: sytič.

Příspěvek od StanC »

vlastanemecek píše: 28 srp 2020, 09:13 Ahoj kolegové, mám další problém. Už párkrát jsem spozoroval že se spouští ventilátor chladiče když auto ještě není ohřáté ani z poloviny. Navíc dnes se mi pří teplotě cca 50 stupňů nevypl sytič. Nevíte někdo co to může být? jestli nějaké čidlo?. Už mě to docela štve ty věčné problémy s elektrikou, takové problémy jsem u žádného auta ještě neměl a to jsem jich už pár vystřídal. :oops:
Ventilátor chladiče je spínán od snímače teploty chladící kapaliny umístněném na chladiči. Ventilátor může také sepnout i při nižší teplotě chladící kapalony, pokud se zapne klimatizace a po sepnutí kompresoru se zvýší tlak v okruhu klimatizace. Snímač teploty chladící kapaliny pro ovládání ECU (řídící jednotky motoru) je umístněn u termostatu. Sytič je ovládán přednastavenou mapou naprogramovanou v ECU pro hrubou regulaci motoru po startu. Sytič se nevypíná najednou, ale podle signálu z ECU postupně snižuje volnoběžné otáčky, až do uzavření regulační smyčky (obvodu) jemné regulace, která je pak již řízená Lamdba sondou. Uzavření jemné regulační smyčky je po vyhodnocení signálu z ECU přibližně okolo teploty 40 - 50°C.
Odpovědět

Zpět na „Astra J“