Opel Insignia - závady a rady
Moderátor: Moderátoři
Re: Opel Insignia - závady a rady
kupovaná úplně nová. Navíc s bose auditosystemem a nějakým odhlučňovacím paketem. U prodejce jsem už několikrát byl, snžili se to vypodložit, ale říkali že by to museli celé rozdělat a pak by tam vrzalo něco jiného
Je mi ale jasné, že prodejce do toho jít chtít nebude, jelikož je to bude stát peníze. Kdyby to auto nemělo ceníkovou cenu 1,2 milionu, tak to asi neřeším, ale takhle mě to sere.
Nejspíš, to skončí nějakým těžítkem, protože když se to zatíží, tak vrzání přestane.
Zde mě spíš ale zajímalo, zda s tím má někdo zkušenosti, případně to řešil
Je mi ale jasné, že prodejce do toho jít chtít nebude, jelikož je to bude stát peníze. Kdyby to auto nemělo ceníkovou cenu 1,2 milionu, tak to asi neřeším, ale takhle mě to sere.
Nejspíš, to skončí nějakým těžítkem, protože když se to zatíží, tak vrzání přestane.
Zde mě spíš ale zajímalo, zda s tím má někdo zkušenosti, případně to řešil
- Reklama
Re: Opel Insignia - závady a rady
Tesat do kamene! Pokud to automat vůbec umožní...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Opel Insignia - závady a rady
no holt automat ručně řazený pádlami.
Re: Opel Insignia - závady a rady
Nazdar.Marek L píše: ↑12 úno 2023, 12:50
Tak jak píše Sunman, umím být kritický i ke svému Oplu. Prostě když něco není dobré, tak to řeknu, ikdyž je to moje auto, no problem.
Vytlumení jsem provedl ve firmě carmedia u Hradce Králové. Vůbec toho nelituji, jsem fanda a auto si určitě dlouho nechám.
Tlumení tu asi moc členů nemá, vím jen o jednom. Volfik.
A pak to bude celkově lepší, ale zjistíš, že ten hluk pak dovnitř leze prostě ještě od té podlahy.
Dveře podle mě v první fázi tlumit nemusíš.
Tlmil som už tri autá a chystám sa na štvrté Takže taktiež toho neľutujem Ale tlmím si autá svojpomocne a nepoužívam tie predražené tlmiace materiály, ktoré na tlmenie áut používajú firmy sa tým zapodievajúce. Sú aj lacnejšie materiály s porovnateľnými vlastnosťami, ktoré sa používajú napríklad vo vzduchotechnike, chladiarenskom priemysle, stavebníctve,...takže to cenovo vychádza za menej Ono to tlmenie je celá veda a každý model auta je iný.
K tomu vytlmeniu dverí - to je veľmi vhodné hlavne k vylepšeniu muziky a zároveň si myslím, že akákoľvek vytlmená časť auta veci pomôže.
Napríklad si skúste len odobrať zvnútra (zevnitř) tie plastové kryty prahov dverí, že ako sa navýši hluk od kolies. A pritom si myslím, že práve na takéto diely sa pri tlmení auta často zabúda.
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Re: Opel Insignia - závady a rady
Právě, že to někdy vrže i na dálnici při otáčkách vyšších než 2000. Taky dost záleží jaká je teplota a jak jsou ty plasty nahřáté. No asi se s tím budu muset zžít, anebo dám na rámeček HUDU nějaké těžítko, pak to nevrže
Re: Opel Insignia - závady a rady
Zkusil bych silikonovy spray nebo WD40, ktera nic neudela elektrice. Nekdy to pomuze a stoji to nic.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Re: Opel Insignia - závady a rady
Myslím, že nie je až taký problém ten HUD demontovať a zistiť, čo konkrétne na ňom vŕže.
https://www.ebay.de/itm/224969203212
https://www.ebay.de/itm/224969203212
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Re: Opel Insignia - závady a rady
Ahoj vies mi poradit, kde najlepsie vytlmia auto ? Nie som ochotny znasat ten hlul od kolies …. Zatial som nasiel v Cz spolocnost ahifi.
Je to celkom za 21500 czk…cca 880 eur.
Mas/mate odporucenie na niekoho ineho, pripadne na co si dat pozor ?
Re: Opel Insignia - závady a rady
Já byl v CarMedia. Předměřice nad Labem.
Dveře, podběhy, kufr byla práce na dva dny.
Asi nemám na co upozorňovat. Snad jen, ať neočekáváš "totální" ticho jako u top prémiových vozidel. Pár dní to bude cítit, pak to vyvane. Auto ti přibude na váze pár desítek kilo a ze začátku si budeš zvykat při otvírání na trošku težší dveře.
Vždy když budeš dojíždět starší gumy, tak se hluk bude zhoršovat.
Dveře, podběhy, kufr byla práce na dva dny.
Asi nemám na co upozorňovat. Snad jen, ať neočekáváš "totální" ticho jako u top prémiových vozidel. Pár dní to bude cítit, pak to vyvane. Auto ti přibude na váze pár desítek kilo a ze začátku si budeš zvykat při otvírání na trošku težší dveře.
Vždy když budeš dojíždět starší gumy, tak se hluk bude zhoršovat.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW